سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق آزادی
  •   بوس
  • چه بهشتی میشه جهنم

    روز می بوسمت !

    فوقش خدا منو می بره جهنم !

     فوقش می شم ابلیس !

    آنوقت تو هم به خاطر این که یک«ابلیس»تو را بوسیده،جهنمی می شی !

    جهنم که اومدی ،

    من اونجا پیدات می کنم و دور از چشم خدا هر روز می بوسمت !

     ... وای خدا چه بهشتی میشه جهنم ...

    ...


  • نویسنده: حمید رنجبر اکبری(پنج شنبه 87/3/23 ساعت 11:46 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • تنها
    عشق
    گلایه
    مشکلات
    فردا سکوت،وار ث فریاد زنده هاست
    من
    مادر
    اولین....
    مجنون
    عشق
    بوسه
    کاشکی ... بودم.
    بوس
    دوست دارم...!
    می نشینم
    [همه عناوین(26)]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 10882
    بازدید امروز : 17
    بازدید دیروز : 0
  •   درباره من

  • عشق آزادی
    حمید رنجبر اکبری
    جای برای درد دل کردن جوونا

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق آزادی

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • مسعود

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   وضعیت من در یاهو

  • یــــاهـو