سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق آزادی
  •   مجنون

  •  


    نفرینت می کنم اما هنوزم دلم اسیره


     


    یه روزی خودت می فهمی یه روزی که خیلی دیره


     


    من میرم واسه همیشه هیچی تنهایی نمیشه


     


    فکر میکردی بر میگردم حالا باورت نمیشه


     


    گریه نکن گریه نکن گریه نکن اشکاتو باور ندارم


     


    بازم داری دروغ میگی دروغ میگی من که ازت نمیگذرم


     


    آخه دیگه باور ندارم عزیز دلم حتی اگه بگی دوست دارم


     


    نمیدونم تو دل به کی بستی قلبمو شکستی چاره نیست باید برم


     


    اگه به پام بیفتی بگی دروغ نگفتی دیگه باور ندارم اینو بدون که باختی


     


    دیر اومدی عزیزم باید تنها بمونی باید برم که شاید تو قدرمو بدونی



  • نویسنده: حمید رنجبر اکبری(سه شنبه 87/3/28 ساعت 12:51 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • تنها
    عشق
    گلایه
    مشکلات
    فردا سکوت،وار ث فریاد زنده هاست
    من
    مادر
    اولین....
    مجنون
    عشق
    بوسه
    کاشکی ... بودم.
    بوس
    دوست دارم...!
    می نشینم
    [همه عناوین(26)]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 10879
    بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز : 0
  •   درباره من

  • عشق آزادی
    حمید رنجبر اکبری
    جای برای درد دل کردن جوونا

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق آزادی

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • مسعود

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   وضعیت من در یاهو

  • یــــاهـو