سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق آزادی
  •   مشکلات
  • مشکلات


    مشکلات غرور ما را میشکند و سنگدلی ما را برطرف میکند.
    مشکلات ما را به یاد دردمندان میاندازد.
    مشکلات ما را به فکر دفاع و ابتکار می اندازد.
    مشکلات ارزش نعمت های گذشته را به ما یادآوری میکند.
    مشکلات توجه ما را به خدا بیشتر میکند.
    مشکلات کفاره گناهان است.
    مشکلات سبب دریافت پاداش های اخروی است.
    مشکلات هشدار و زنگ بیدار باش قیامت است.
    مشکلات سبب شناسایی دوستان واقعی است.
    مشکلات سبب شناسایی صبر خویش است.




  • نویسنده: حمید رنجبر اکبری(سه شنبه 87/3/28 ساعت 12:54 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • تنها
    عشق
    گلایه
    مشکلات
    فردا سکوت،وار ث فریاد زنده هاست
    من
    مادر
    اولین....
    مجنون
    عشق
    بوسه
    کاشکی ... بودم.
    بوس
    دوست دارم...!
    می نشینم
    [همه عناوین(26)]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 10867
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 0
  •   درباره من

  • عشق آزادی
    حمید رنجبر اکبری
    جای برای درد دل کردن جوونا

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق آزادی

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • مسعود

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   وضعیت من در یاهو

  • یــــاهـو